2013. március 23., szombat

2.rész Meglepetés?!



2. rész  Meglepetés?!!



-Hát ezzel van egy kis gond...-mondta pirulva Baek Min.

-Miért?

-Amit együtt vettünk ruhát a gálára, két idióta férfi kifele menet leöntötte vörösborral és az óta elfelejtettem mosodába vinni így azt már nem vehetem fel.

-Óh, ezen tudok segíteni.

Azonnal húztam magam után a ruhatárba ahol elkezdtem keresgélni egy csinos, de nem túl kihívó ruhát, ami Min ízlésének is pontosan megfelel, mivel elég jól ismerem már.  A kezébe nyomtan fekete csipkés ruhát és felpróbálta, ami tökéletesen állt rajta.

-Ez gyönyörű SoHee. Ugye ezt is te csináltad?

-Igen és ez most már a tied.

-De ezt...ezt nem sza....

- Mondom a tied, ez egy kis meglepetés.

Odajött hozzám jó szorosan megölelt és megköszönte a kis ajándékot. Ezután lassan visszamentünk az irodába, amit nem kellett volna mivel...  az igazgató hangját hallottuk. Megálltunk az ajtó mögött, hogy kihallgassuk a beszélgetést, ami éppen két modellről szólt. Felágaskodtam az ablakhoz hátha látom a lányokat, de nem sikerült csak Jang úr ordibálását hallottam.



  
-Ha még egyszer ilyen történik, azonnal felbontom a szerződést. Nem azért fizettem milliókat érteket, hogy csak így ki dobjátok az ablakon. Megértettétek?

- Igen uram. Nagyon sajnáljuk. Többé nem fog elő fordulni. - hangzott egyszerre a válsz.

-Remélem is. Most menjetek, délután fél ötkor fotózás.

-Igen is Uram. És még egyszer nagyon sajnáljuk.

A lányok balra, az igazgató pedig jobbra indult el mi meg úgy tettünk mintha most érkeztünk volna. Min leült az asztalához és munkához látott. Én is leültem s elkezdtem a magazin lapjait igazgatni, mikor egy váratlan vendég érkezett.



-Sziasztok!

-Szia MinAh. Mi szél hozott.

-A szerkesztő küldött, van számodra egy kis meglepetés.

-Nekem meglepetés, miért is.

-Nem tudom, úgyhogy nyomás felfelé.

-Jól van na, már megyek. Vajon mi lehet olyan fontos.

A liftbe beszállva elkezdtem gondolkodni a reggeli álmomon, mivel egyedül voltam. Vajon ki lehetett az? Láttam már valaha?
Kinyílt a lift ajtaja és hirtelen MinAh önelégült fejét láttam  Nagyon nem kedvelem MinAh-át de hát munkatársak vagyunk, úgyhogy ki kell bírni de vele kapcsolatban mindig rossz előérzeteim vannak.

-Jó reggelt Kang úr, hívatott.

-Igen, kérlek, foglalj helyet.

-Köszönöm, miért hivatott?

- Holnap délután lesz egy divatbemutató. A bemutatón hírességek sokasága vesz részt, ahol ami cégünket  Karin és Yoona képviselte volna, ha ma reggel nem veszi el tőlük az igazgató a lehetőséget. Így aztán átgondoltuk az egészet és úgy döntöttünk, hogy te és MinAh mentek a bemutatóra.

- Énn..miért?

-MinAh lenne a menedzsered és segítőd te pedig képviselnéd a céget.

-Vagyis én leszek a modell?

-Igen.

-De nem is vagyok modell csak stlylist vagyok.

- Tudom. Az igazgató úrral együtt választottunk, ki úgyhogy ma este 7-kor indul a repülő. A taxi visz majd ki s onnan felszálltok a Kínába tartó gépre. A többit majd MinAh elmeséli.

-Kínába??

-Igen, Kínában lesz. Most pedig kérlek, készítsd elő a ruhákat, ami a papíron vannak ezeket viszitek magatokkal. Utána haza mehetsz és ne feledd, a taxi 7-re megy érted.

Felálltam a székből és kifele vettem az irányt a listával a kezembe.
A papíron összesen 12 ruha, 6 féle ékszer és  5 cipő szerepelt. Visszamentem az irodába ahol Beak Min segítségét kértem a ruhákkal kapcsolatba. Összeszedtem minden kelléket és haza indultam. Otthon pihentem egy kicsit majd lezuhanyoztam. Éppen csomagoltam, mikor megszólalt a telefonom.


-Szia húgi. Ma este van programod?

-Szia bátyó és igen van.

-Ne már. Hova mész?

-Kínába egy divatbemutatóra.

-Kínába ??? Ez most komoly ez nagyon jó.

-..A..ha.

-Nem tetszik?

-De csakhogy én leszek a modell.

-Várjunk csak te már nem vagy modell...a ..

-Tudom, de ez most egy különleges alkalom.

- Jól van, sok sikert aztán hívj, ha haza jöttél. Szia.

-Szia bátyó.

Egyre gyorsabban telt az idő. Pontban 7-kor a taxi meg is érkezett. Elindultunk a reptér felé, ami nem volt annyira messze így hamar oda értünk. Kiszálltam s elindultam a Kínába tartó gép felé ahol megláttam MinAht.   Remélem túl élem ezt az utat...........



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése